Terms & Conditions

Last Updated: 26 აპრილი, 2025

1. ზოგადი დებულებები 

1.1 მომსახურების აღწერა 

წინამდებარე წესები და პირობები აწესრიგებს QRSpace.ge -ის (შემდგომში- შპს 

,,ექტივიტი პლატფორმ ჯორჯია”) წარმოადგენს QR კოდების და ვებ-გვერდების 

შექმნისონლაინ შეკვეთებისდაჯავშნისა და გადახდის ფუნქციონალების მქონე 

პლატფორმას.  

1.2 წესების და პირობების მიღება 

QR Space პლატფორმაზე რეგისტრაციით ან/და მომსახურების გამოყენებითთქვენ 

(შემდგომში „მომხმარებელი", „კლიენტი") ეთანხმებით ამ წესებსა და პირობებსთუ 

არ ეთანხმებით წინამდებარე პირობებსგთხოვთარ ისარგებლოთ ჩვენი 

მომსახურებით

1.3 ცვლილებები წესებსა და პირობებში 

კომპანია უფლებას იტოვებსნებისმიერ დროს შეიტანოს ცვლილებები წინამდებარე 

წესებსა და პირობებშიმომსახურების გაუმჯობესების ან საკანონმდებლო 

ცვლილებების გათვალისწინების მიზნითცვლილებების შესახებ შეტყობინება 

განთავსდება პლატფორმაზე ან/და გაიგზავნება მომხმარებლის რეგისტრირებულ 

ელ-ფოსტაზეცვლილებები ძალაში შედის გამოქვეყნებიდან 10 (ათიდღის შემდეგ

თუ სხვა ვადა არ არის მითითებული

2. მომსახურების გამოყენება 

2.1 რეგისტრაცია და ანგარიშის შექმნა 

2.1.1 პლატფორმის გამოსაყენებლად საჭიროა რეგისტრაცია და ანგარიშის შექმნა

2.1.2 რეგისტრაციისას მოთხოვნილი ინფორმაცია უნდა იყოს ზუსტისრული და 

აქტუალურიმცდარი ან არასრული ინფორმაციის მიწოდება შეიძლება გახდეს 

ანგარიშის დაბლოკვის საფუძველი

2.1.3 მომხმარებელი პასუხისმგებელია ანგარიშის უსაფრთხოებაზემათ შორის 

პაროლის კონფიდენციალურობის დაცვაზენებისმიერი ქმედებარომელიც 

განხორციელდება მომხმარებლის ანგარიშის გამოყენებითითვლება მომხმარებლის 

მიერ განხორციელებულად

2.1.4 მომხმარებელმა დაუყოვნებლივ უნდა შეატყობინოს კომპანიას ანგარიშის 

არაავტორიზებული გამოყენების შესახებ

2.2 სერვისის პაკეტები და გადახდა 

2.2.1 QR Space სთავაზობს სხვადასხვა სერვისის პაკეტებს (Free, Starter, Business), 

რომელთა შესახებ ინფორმაცია განთავსებულია პლატფორმაზე

2.2.2 ფასიანი სერვისის პაკეტების შესაძენად მომხმარებელმა უნდა გადაიხადოს 

შესაბამისი საფასური საიტზე მითითებული გადახდის მეთოდებით

 

 

 

2.2.3 გადახდა ხორციელდება წინასწარგამოწერის პერიოდის დასაწყისში

2.2.4 ყველა ფასი მოცემულია ქართულ ლარში (₾) და მოიცავს მოქმედი 

კანონმდებლობით გათვალისწინებულ ყველა გადასახადს

2.3 გამოწერის ვადა და განახლება 

2.3.1 გამოწერა შეიძლება იყოს ყოველთვიური ან წლიურიმომხმარებლის არჩევანის 

შესაბამისად

2.3.2 გამოწერა ავტომატურად განახლდება შესაბამისი პერიოდის დასრულებისას

თუ მომხმარებელი არ გააუქმებს მას ვადის ამოწურვამდე არანაკლებ 3 (სამიდღით 

ადრე

2.3.3 გამოწერის გაუქმება შესაძლებელია მომხმარებლის პირად კაბინეტში

"ანგარიშის პარამეტრებისგანყოფილებაში

2.4 მომსახურების შეზღუდვები 

2.4.1 მომხმარებელი ვალდებულია არ გამოიყენოს პლატფორმა უკანონო

არაეთიკური ან არაავტორიზებული მიზნებისთვის

2.4.2 მომხმარებელს ეკრძალება

არასანქცირებული წვდომა პლატფორმაზე ან მის ნაწილებზე

პლატფორმის მთლიანობის დარღვევა ან ხელის შეშლა

კონტენტის განთავსებარომელიც არღვევს საავტორო უფლებებსსავაჭრო 

ნიშნებს ან სხვა ინტელექტუალურ საკუთრებას

შეურაცხმყოფელიარაეთიკური ან უკანონო კონტენტის განთავსება

პლატფორმის გამოყენება სპამის ან არასანქცირებული რეკლამის 

გასავრცელებლად

2.4.3 კომპანია იტოვებს უფლებასშეზღუდოს ან შეაჩეროს მომხმარებლის წვდომა 

პლატფორმაზეთუ მომხმარებელი არღვევს ამ წესებსა და პირობებს

3. კონტენტი და ინტელექტუალური საკუთრება 

3.1 მომხმარებლის კონტენტი 

3.1.1 QR Space პლატფორმის გამოყენებისასმომხმარებელს შეუძლია ატვირთოს

შექმნას ან/და გააზიაროს კონტენტი (შემდგომში "მომხმარებლის კონტენტი"). 

3.1.2 მომხმარებელი ინარჩუნებს საკუთრების უფლებას მის მიერ შექმნილ 

კონტენტზეთუმცა აძლევს კომპანიას არაექსკლუზიურგლობალურუფასო

სუბლიცენზირებად ლიცენზიას მომხმარებლის კონტენტის გამოყენებაზე 

მომსახურების მიწოდებისგაუმჯობესების და მარკეტინგის მიზნებისთვის

3.1.3 მომხმარებელი ადასტურებსრომ აქვს საჭირო უფლებები და ლიცენზიები მის 

მიერ ატვირთულ კონტენტზე და რომ ეს კონტენტი არ არღვევს მესამე პირების 

უფლებებს

3.2 QR Space-ის ინტელექტუალური საკუთრება 

 

 

3.2.1 პლატფორმამისი დიზაინისტრუქტურაფუნქციონალიკოდიშინაარსი 

(გარდა მომხმარებლის კონტენტისა), სავაჭრო ნიშნები და სხვა ინტელექტუალური 

საკუთრება ეკუთვნის კომპანიას

3.2.2 მომხმარებელს არ აქვს უფლება გააკეთოსგაყიდოსგაასხვისოსგადასცეს

შექმნას დერივატიული ნაშრომიან სხვაგვარად გამოიყენოს კომპანიის 

ინტელექტუალური საკუთრება კომპანიის წინასწარი წერილობითი თანხმობის 

გარეშე

4. კონფიდენციალურობა და პერსონალური მონაცემები 

4.1 პერსონალური მონაცემების დამუშავება 

4.1.1 კომპანია ამუშავებს მომხმარებლის პერსონალურ მონაცემებს საქართველოს 

კანონის "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებშესაბამისად

4.1.2 პერსონალური მონაცემების შეგროვებისა და გამოყენების დეტალები 

განსაზღვრულია კომპანიის კონფიდენციალურობის პოლიტიკაშირომელიც 

ხელმისაწვდომია პლატფორმაზე

4.2 ინფორმაციის გამჟღავნება 

4.2.1 კომპანია არ გაამჟღავნებს მომხმარებლის პერსონალურ ინფორმაციას მესამე 

პირებთანგარდა შემდეგი შემთხვევებისა

მომხმარებლის თანხმობით

მომსახურების მიწოდების მიზნით (მაგ., გადახდის პროცესორებთან); 

კანონით გათვალისწინებულ შემთხვევებში

კომპანიის უფლებების და ინტერესების დასაცავად

4.3 უსაფრთხოება 

4.3.1 კომპანია იღებს გონივრულ ზომებს მომხმარებლების პერსონალური 

ინფორმაციის დასაცავად არაავტორიზებული წვდომისგამოყენების ან 

გამჟღავნებისგან

4.3.2 მიუხედავად ამისაინტერნეტში მონაცემების გადაცემა არ არის აბსოლუტურად 

უსაფრთხოამიტომ კომპანია ვერ იძლევა გარანტიას მომხმარებლის ინფორმაციის 

სრულ უსაფრთხოებაზე

5. თანხის დაბრუნების პოლიტიკა 

5.1 თანხის დაბრუნების პირობები 

5.1.1 მომხმარებელს შეუძლია მოითხოვოს თანხის დაბრუნება გადახდიდან 14 

(თოთხმეტიკალენდარული დღის განმავლობაშიიმ შემთხვევაში თუ

მომსახურება არ მიეწოდა მომხმარებელს

არსებობს მნიშვნელოვანი ტექნიკური პრობლემებირომლებიც ხელს უშლის 

მომსახურების გამოყენებას და ვერ გამოსწორდა კომპანიის მიერ გონივრულ 

ვადაში

 

 

მომსახურების აღწერა მნიშვნელოვნად განსხვავდება რეალურად 

მიწოდებული მომსახურებისგან

5.1.2 თანხის დაბრუნების მოთხოვნა უნდა გაიგზავნოს წერილობით 

support@qrspace.ge-ზესადაც მითითებული იქნება

მომხმარებლის სახელი და საკონტაქტო ინფორმაცია

ანგარიშის დეტალები

გადახდის დეტალები და თარიღი

თანხის დაბრუნების მიზეზი და შესაბამისი მტკიცებულება (არსებობის 

შემთხვევაში). 

5.2 თანხის დაბრუნების პროცესი 

5.2.1 კომპანია განიხილავს თანხის დაბრუნების მოთხოვნას და მიიღებს 

გადაწყვეტილებას მოთხოვნის მიღებიდან 10 (ათისამუშაო დღის განმავლობაში

5.2.2 დაკმაყოფილების შემთხვევაშითანხა დაუბრუნდება მომხმარებელს იმავე 

გადახდის მეთოდითრომელიც გამოყენებული იყო თავდაპირველი გადახდისთვის

მოთხოვნის დაკმაყოფილებიდან 10 (ათისამუშაო დღის განმავლობაში

5.2.3 საბანკო გადარიცხვის ან საკრედიტო ბარათით გადახდის შემთხვევაში

საკომისიო გადასახადებირომელიც დაკავშირებულია თანხის დაბრუნებასთან

შეიძლება გამოაკლდეს დასაბრუნებელ თანხას

5.3 თანხის დაბრუნების შეზღუდვები 

5.3.1 თანხის დაბრუნება არ განხორციელდება შემდეგ შემთხვევებში

გადახდიდან 14 (თოთხმეტიკალენდარული დღის შემდეგ

მომხმარებლის მიერ სერვისის აქტიური გამოყენების შემდეგ (მაგ., QR 

კოდების შექმნავებ-გვერდის გაშვება); 

დამატებითი მოდულების შეძენისასმათი აქტივაციის შემდეგ

თუ მომხმარებელი არღვევს ამ წესებსა და პირობებს

Enterprise პაკეტისთვისსადაც თანხის დაბრუნების პირობები განისაზღვრება 

ინდივიდუალური ხელშეკრულებით

5.3.2 წლიური გამოწერის შემთხვევაშითუ გასულია 14-დღიანი პერიოდიმაგრამ 

გამოწერის დაწყებიდან არ გასულა 30 (ოცდაათიდღეშესაძლებელია ნაწილობრივი 

თანხის დაბრუნება გამოუყენებელი პერიოდისთვისგამოკლებული ერთი თვის 

საფასური და ადმინისტრაციული მოსაკრებელი 20 ₾-ის ოდენობით

6. პასუხისმგებლობა და გარანტიები 

6.1 მომსახურების ხელმისაწვდომობა 

6.1.1 კომპანია ცდილობს უზრუნველყოს პლატფორმის უწყვეტი და შეუფერხებელი 

მუშაობათუმცა ვერ იძლევა გარანტიასრომ მომსახურება ყოველთვის 

ხელმისაწვდომი იქნება და შეფერხებების გარეშე იმუშავებს

 

 

6.1.2 კომპანია იტოვებს უფლებასდროებით შეაჩეროს მომსახურების მიწოდება 

ტექნიკური მომსახურებისგანახლებისან სხვა აუცილებელი მიზეზების გამორის 

შესახებაცშესაძლებლობის შემთხვევაშიწინასწარ აცნობებს მომხმარებლებს

6.2 პასუხისმგებლობის შეზღუდვა 

6.2.1 კომპანია არ არის პასუხისმგებელი ნებისმიერ პირდაპირარაპირდაპირ

შემთხვევითსპეციალურ ან შედეგობრივ ზიანზერომელიც წარმოიშობა 

პლატფორმის გამოყენებით ან მისი გამოყენების შეუძლებლობითმათ შორის 

მოგებისშემოსავლისმონაცემების დაკარგვით ან ბიზნესის შეფერხებით გამოწვეულ 

ზიანზე

6.2.2 კომპანიის მაქსიმალური პასუხისმგებლობა ნებისმიერ შემთხვევაში არ 

აღემატება მომხმარებლის მიერ ბოლო 12 თვის განმავლობაში გადახდილ თანხას

6.2.3 კომპანია არ არის პასუხისმგებელი მომხმარებლის კონტენტზე ან მომხმარებლის 

მიერ პლატფორმის გამოყენებით განხორციელებულ ქმედებებზე

6.3 ფორს-მაჟორი 

6.3.1 არცერთი მხარე არ არის პასუხისმგებელი ვალდებულებების 

შეუსრულებლობაზეთუ ამის მიზეზია ფორს-მაჟორული გარემოებებიმათ შორის

მაგრამ არა მხოლოდსტიქიური უბედურებებიომიტერორისტული აქტები

სამთავრობო შეზღუდვებიელექტროენერგიის ან კომუნიკაციების შეფერხება

ინტერნეტის ან ჰოსტინგის პრობლემები

7. ხელშეკრულების შეწყვეტა 

7.1 მომხმარებლის მიერ შეწყვეტა 

7.1.1 მომხმარებელს შეუძლია ნებისმიერ დროს შეწყვიტოს ამ ხელშეკრულების 

მოქმედება ანგარიშის გაუქმებით ან გამოწერის შეწყვეტით

7.1.2 ანგარიშის გაუქმების ან გამოწერის შეწყვეტის შემთხვევაშიმომხმარებელი ვერ 

მიიღებს უკვე გადახდილი თანხის დაბრუნებასგარდა მე-5 მუხლით 

გათვალისწინებული შემთხვევებისა

7.2 კომპანიის მიერ შეწყვეტა 

7.2.1 კომპანიას უფლება აქვსთავისი შეხედულებისამებრდროებით ან სამუდამოდ 

შეაჩეროს მომხმარებლის წვდომა პლატფორმაზეთუ მომხმარებელი არღვევს ამ 

წესებსა და პირობებს

7.2.2 კომპანიას ასევე უფლება აქვსშეწყვიტოს მომსახურების მიწოდება ნებისმიერი 

მიზეზითმომხმარებლისთვის წინასწარი 30 (ოცდაათიდღიანი შეტყობინების 

გაგზავნით

7.2.3 მომსახურების შეწყვეტის შემთხვევაშიკომპანია უზრუნველყოფს 

მომხმარებლის კონტენტის ხელმისაწვდომობას გონივრული პერიოდის 

განმავლობაშირათა მომხმარებელმა შეძლოს საკუთარი მონაცემების გადმოწერა

8. სხვა დებულებები 

 

 

8.1 მთლიანი შეთანხმება 

წინამდებარე წესები და პირობები წარმოადგენს მთლიან შეთანხმებას 

მომხმარებელსა და კომპანიას შორის QR Space პლატფორმის გამოყენებასთან 

დაკავშირებით და ანაცვლებს ყველა წინა შეთანხმებას

8.2 დავების გადაწყვეტა 

8.2.1 ნებისმიერი დავაუთანხმოება ან პრეტენზიარომელიც წარმოიშობა ამ 

წესებიდან და პირობებიდანთავდაპირველად გადაწყდება მხარეთა შორის 

მოლაპარაკებების გზით

8.2.2 თუ მხარეები ვერ მიაღწევენ შეთანხმებას მოლაპარაკებების გზითდავა 

განიხილება საქართველოს სასამართლოების მიერსაქართველოს კანონმდებლობის 

შესაბამისად

8.3 გამოყოფადობა 

თუ ამ წესებისა და პირობების რომელიმე დებულება ჩაითვლება ბათილად ან 

აღუსრულებლადდანარჩენი დებულებები რჩება ძალაში

8.4 საკონტაქტო ინფორმაცია 

QR Space-თან დაკავშირებული ნებისმიერი შეკითხვისწინადადების ან საჩივრის 

შემთხვევაშიგთხოვთდაგვიკავშირდეთ

ელ-ფოსტა: info@qrspace.ge 

ტელეფონი: +995571295335, 

მისამართითბილისიბახტრიონის 7ა