Terms & Conditions
Last Updated: 26 აპრილი, 2025
1. ზოგადი დებულებები
1.1 მომსახურების აღწერა
წინამდებარე წესები და პირობები აწესრიგებს QRSpace.ge -ის (შემდგომში- შპს
,,ექტივიტი პლატფორმ ჯორჯია”) წარმოადგენს QR კოდების და ვებ-გვერდების
შექმნის, ონლაინ შეკვეთების, დაჯავშნისა და გადახდის ფუნქციონალების მქონე
პლატფორმას.
1.2 წესების და პირობების მიღება
QR Space პლატფორმაზე რეგისტრაციით ან/და მომსახურების გამოყენებით, თქვენ
(შემდგომში „მომხმარებელი", „კლიენტი") ეთანხმებით ამ წესებსა და პირობებს. თუ
არ ეთანხმებით წინამდებარე პირობებს, გთხოვთ, არ ისარგებლოთ ჩვენი
მომსახურებით.
1.3 ცვლილებები წესებსა და პირობებში
კომპანია უფლებას იტოვებს, ნებისმიერ დროს შეიტანოს ცვლილებები წინამდებარე
წესებსა და პირობებში, მომსახურების გაუმჯობესების ან საკანონმდებლო
ცვლილებების გათვალისწინების მიზნით. ცვლილებების შესახებ შეტყობინება
განთავსდება პლატფორმაზე ან/და გაიგზავნება მომხმარებლის რეგისტრირებულ
ელ-ფოსტაზე. ცვლილებები ძალაში შედის გამოქვეყნებიდან 10 (ათი) დღის შემდეგ,
თუ სხვა ვადა არ არის მითითებული.
2. მომსახურების გამოყენება
2.1 რეგისტრაცია და ანგარიშის შექმნა
2.1.1 პლატფორმის გამოსაყენებლად საჭიროა რეგისტრაცია და ანგარიშის შექმნა.
2.1.2 რეგისტრაციისას მოთხოვნილი ინფორმაცია უნდა იყოს ზუსტი, სრული და
აქტუალური. მცდარი ან არასრული ინფორმაციის მიწოდება შეიძლება გახდეს
ანგარიშის დაბლოკვის საფუძველი.
2.1.3 მომხმარებელი პასუხისმგებელია ანგარიშის უსაფრთხოებაზე, მათ შორის
პაროლის კონფიდენციალურობის დაცვაზე. ნებისმიერი ქმედება, რომელიც
განხორციელდება მომხმარებლის ანგარიშის გამოყენებით, ითვლება მომხმარებლის
მიერ განხორციელებულად.
2.1.4 მომხმარებელმა დაუყოვნებლივ უნდა შეატყობინოს კომპანიას ანგარიშის
არაავტორიზებული გამოყენების შესახებ.
2.2 სერვისის პაკეტები და გადახდა
2.2.1 QR Space სთავაზობს სხვადასხვა სერვისის პაკეტებს (Free, Starter, Business),
რომელთა შესახებ ინფორმაცია განთავსებულია პლატფორმაზე.
2.2.2 ფასიანი სერვისის პაკეტების შესაძენად მომხმარებელმა უნდა გადაიხადოს
შესაბამისი საფასური საიტზე მითითებული გადახდის მეთოდებით.
2.2.3 გადახდა ხორციელდება წინასწარ, გამოწერის პერიოდის დასაწყისში.
2.2.4 ყველა ფასი მოცემულია ქართულ ლარში (₾) და მოიცავს მოქმედი
კანონმდებლობით გათვალისწინებულ ყველა გადასახადს.
2.3 გამოწერის ვადა და განახლება
2.3.1 გამოწერა შეიძლება იყოს ყოველთვიური ან წლიური, მომხმარებლის არჩევანის
შესაბამისად.
2.3.2 გამოწერა ავტომატურად განახლდება შესაბამისი პერიოდის დასრულებისას,
თუ მომხმარებელი არ გააუქმებს მას ვადის ამოწურვამდე არანაკლებ 3 (სამი) დღით
ადრე.
2.3.3 გამოწერის გაუქმება შესაძლებელია მომხმარებლის პირად კაბინეტში,
"ანგარიშის პარამეტრების" განყოფილებაში.
2.4 მომსახურების შეზღუდვები
2.4.1 მომხმარებელი ვალდებულია არ გამოიყენოს პლატფორმა უკანონო,
არაეთიკური ან არაავტორიზებული მიზნებისთვის.
2.4.2 მომხმარებელს ეკრძალება:
∙არასანქცირებული წვდომა პლატფორმაზე ან მის ნაწილებზე;
∙პლატფორმის მთლიანობის დარღვევა ან ხელის შეშლა;
∙კონტენტის განთავსება, რომელიც არღვევს საავტორო უფლებებს, სავაჭრო
ნიშნებს ან სხვა ინტელექტუალურ საკუთრებას;
∙შეურაცხმყოფელი, არაეთიკური ან უკანონო კონტენტის განთავსება;
∙პლატფორმის გამოყენება სპამის ან არასანქცირებული რეკლამის
გასავრცელებლად.
2.4.3 კომპანია იტოვებს უფლებას, შეზღუდოს ან შეაჩეროს მომხმარებლის წვდომა
პლატფორმაზე, თუ მომხმარებელი არღვევს ამ წესებსა და პირობებს.
3. კონტენტი და ინტელექტუალური საკუთრება
3.1 მომხმარებლის კონტენტი
3.1.1 QR Space პლატფორმის გამოყენებისას, მომხმარებელს შეუძლია ატვირთოს,
შექმნას ან/და გააზიაროს კონტენტი (შემდგომში "მომხმარებლის კონტენტი").
3.1.2 მომხმარებელი ინარჩუნებს საკუთრების უფლებას მის მიერ შექმნილ
კონტენტზე, თუმცა აძლევს კომპანიას არაექსკლუზიურ, გლობალურ, უფასო,
სუბლიცენზირებად ლიცენზიას მომხმარებლის კონტენტის გამოყენებაზე
მომსახურების მიწოდების, გაუმჯობესების და მარკეტინგის მიზნებისთვის.
3.1.3 მომხმარებელი ადასტურებს, რომ აქვს საჭირო უფლებები და ლიცენზიები მის
მიერ ატვირთულ კონტენტზე და რომ ეს კონტენტი არ არღვევს მესამე პირების
უფლებებს.
3.2 QR Space-ის ინტელექტუალური საკუთრება
3.2.1 პლატფორმა, მისი დიზაინი, სტრუქტურა, ფუნქციონალი, კოდი, შინაარსი
(გარდა მომხმარებლის კონტენტისა), სავაჭრო ნიშნები და სხვა ინტელექტუალური
საკუთრება ეკუთვნის კომპანიას.
3.2.2 მომხმარებელს არ აქვს უფლება გააკეთოს, გაყიდოს, გაასხვისოს, გადასცეს,
შექმნას დერივატიული ნაშრომი, ან სხვაგვარად გამოიყენოს კომპანიის
ინტელექტუალური საკუთრება კომპანიის წინასწარი წერილობითი თანხმობის
გარეშე.
4. კონფიდენციალურობა და პერსონალური მონაცემები
4.1 პერსონალური მონაცემების დამუშავება
4.1.1 კომპანია ამუშავებს მომხმარებლის პერსონალურ მონაცემებს საქართველოს
კანონის "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" შესაბამისად.
4.1.2 პერსონალური მონაცემების შეგროვებისა და გამოყენების დეტალები
განსაზღვრულია კომპანიის კონფიდენციალურობის პოლიტიკაში, რომელიც
ხელმისაწვდომია პლატფორმაზე.
4.2 ინფორმაციის გამჟღავნება
4.2.1 კომპანია არ გაამჟღავნებს მომხმარებლის პერსონალურ ინფორმაციას მესამე
პირებთან, გარდა შემდეგი შემთხვევებისა:
∙მომხმარებლის თანხმობით;
∙მომსახურების მიწოდების მიზნით (მაგ., გადახდის პროცესორებთან);
∙კანონით გათვალისწინებულ შემთხვევებში;
∙კომპანიის უფლებების და ინტერესების დასაცავად.
4.3 უსაფრთხოება
4.3.1 კომპანია იღებს გონივრულ ზომებს მომხმარებლების პერსონალური
ინფორმაციის დასაცავად არაავტორიზებული წვდომის, გამოყენების ან
გამჟღავნებისგან.
4.3.2 მიუხედავად ამისა, ინტერნეტში მონაცემების გადაცემა არ არის აბსოლუტურად
უსაფრთხო, ამიტომ კომპანია ვერ იძლევა გარანტიას მომხმარებლის ინფორმაციის
სრულ უსაფრთხოებაზე.
5. თანხის დაბრუნების პოლიტიკა
5.1 თანხის დაბრუნების პირობები
5.1.1 მომხმარებელს შეუძლია მოითხოვოს თანხის დაბრუნება გადახდიდან 14
(თოთხმეტი) კალენდარული დღის განმავლობაში, იმ შემთხვევაში თუ:
∙მომსახურება არ მიეწოდა მომხმარებელს;
∙არსებობს მნიშვნელოვანი ტექნიკური პრობლემები, რომლებიც ხელს უშლის
მომსახურების გამოყენებას და ვერ გამოსწორდა კომპანიის მიერ გონივრულ
ვადაში;
∙მომსახურების აღწერა მნიშვნელოვნად განსხვავდება რეალურად
მიწოდებული მომსახურებისგან.
5.1.2 თანხის დაბრუნების მოთხოვნა უნდა გაიგზავნოს წერილობით
support@qrspace.ge-ზე, სადაც მითითებული იქნება:
∙მომხმარებლის სახელი და საკონტაქტო ინფორმაცია;
∙ანგარიშის დეტალები;
∙გადახდის დეტალები და თარიღი;
∙თანხის დაბრუნების მიზეზი და შესაბამისი მტკიცებულება (არსებობის
შემთხვევაში).
5.2 თანხის დაბრუნების პროცესი
5.2.1 კომპანია განიხილავს თანხის დაბრუნების მოთხოვნას და მიიღებს
გადაწყვეტილებას მოთხოვნის მიღებიდან 10 (ათი) სამუშაო დღის განმავლობაში.
5.2.2 დაკმაყოფილების შემთხვევაში, თანხა დაუბრუნდება მომხმარებელს იმავე
გადახდის მეთოდით, რომელიც გამოყენებული იყო თავდაპირველი გადახდისთვის,
მოთხოვნის დაკმაყოფილებიდან 10 (ათი) სამუშაო დღის განმავლობაში.
5.2.3 საბანკო გადარიცხვის ან საკრედიტო ბარათით გადახდის შემთხვევაში,
საკომისიო გადასახადები, რომელიც დაკავშირებულია თანხის დაბრუნებასთან,
შეიძლება გამოაკლდეს დასაბრუნებელ თანხას.
5.3 თანხის დაბრუნების შეზღუდვები
5.3.1 თანხის დაბრუნება არ განხორციელდება შემდეგ შემთხვევებში:
∙გადახდიდან 14 (თოთხმეტი) კალენდარული დღის შემდეგ;
∙მომხმარებლის მიერ სერვისის აქტიური გამოყენების შემდეგ (მაგ., QR
კოდების შექმნა, ვებ-გვერდის გაშვება);
∙დამატებითი მოდულების შეძენისას, მათი აქტივაციის შემდეგ;
∙თუ მომხმარებელი არღვევს ამ წესებსა და პირობებს;
∙Enterprise პაკეტისთვის, სადაც თანხის დაბრუნების პირობები განისაზღვრება
ინდივიდუალური ხელშეკრულებით.
5.3.2 წლიური გამოწერის შემთხვევაში, თუ გასულია 14-დღიანი პერიოდი, მაგრამ
გამოწერის დაწყებიდან არ გასულა 30 (ოცდაათი) დღე, შესაძლებელია ნაწილობრივი
თანხის დაბრუნება გამოუყენებელი პერიოდისთვის, გამოკლებული ერთი თვის
საფასური და ადმინისტრაციული მოსაკრებელი 20 ₾-ის ოდენობით.
6. პასუხისმგებლობა და გარანტიები
6.1 მომსახურების ხელმისაწვდომობა
6.1.1 კომპანია ცდილობს უზრუნველყოს პლატფორმის უწყვეტი და შეუფერხებელი
მუშაობა, თუმცა ვერ იძლევა გარანტიას, რომ მომსახურება ყოველთვის
ხელმისაწვდომი იქნება და შეფერხებების გარეშე იმუშავებს.
6.1.2 კომპანია იტოვებს უფლებას, დროებით შეაჩეროს მომსახურების მიწოდება
ტექნიკური მომსახურების, განახლების, ან სხვა აუცილებელი მიზეზების გამო, რის
შესახებაც, შესაძლებლობის შემთხვევაში, წინასწარ აცნობებს მომხმარებლებს.
6.2 პასუხისმგებლობის შეზღუდვა
6.2.1 კომპანია არ არის პასუხისმგებელი ნებისმიერ პირდაპირ, არაპირდაპირ,
შემთხვევით, სპეციალურ ან შედეგობრივ ზიანზე, რომელიც წარმოიშობა
პლატფორმის გამოყენებით ან მისი გამოყენების შეუძლებლობით, მათ შორის
მოგების, შემოსავლის, მონაცემების დაკარგვით ან ბიზნესის შეფერხებით გამოწვეულ
ზიანზე.
6.2.2 კომპანიის მაქსიმალური პასუხისმგებლობა ნებისმიერ შემთხვევაში არ
აღემატება მომხმარებლის მიერ ბოლო 12 თვის განმავლობაში გადახდილ თანხას.
6.2.3 კომპანია არ არის პასუხისმგებელი მომხმარებლის კონტენტზე ან მომხმარებლის
მიერ პლატფორმის გამოყენებით განხორციელებულ ქმედებებზე.
6.3 ფორს-მაჟორი
6.3.1 არცერთი მხარე არ არის პასუხისმგებელი ვალდებულებების
შეუსრულებლობაზე, თუ ამის მიზეზია ფორს-მაჟორული გარემოებები, მათ შორის,
მაგრამ არა მხოლოდ: სტიქიური უბედურებები, ომი, ტერორისტული აქტები,
სამთავრობო შეზღუდვები, ელექტროენერგიის ან კომუნიკაციების შეფერხება,
ინტერნეტის ან ჰოსტინგის პრობლემები.
7. ხელშეკრულების შეწყვეტა
7.1 მომხმარებლის მიერ შეწყვეტა
7.1.1 მომხმარებელს შეუძლია ნებისმიერ დროს შეწყვიტოს ამ ხელშეკრულების
მოქმედება ანგარიშის გაუქმებით ან გამოწერის შეწყვეტით.
7.1.2 ანგარიშის გაუქმების ან გამოწერის შეწყვეტის შემთხვევაში, მომხმარებელი ვერ
მიიღებს უკვე გადახდილი თანხის დაბრუნებას, გარდა მე-5 მუხლით
გათვალისწინებული შემთხვევებისა.
7.2 კომპანიის მიერ შეწყვეტა
7.2.1 კომპანიას უფლება აქვს, თავისი შეხედულებისამებრ, დროებით ან სამუდამოდ
შეაჩეროს მომხმარებლის წვდომა პლატფორმაზე, თუ მომხმარებელი არღვევს ამ
წესებსა და პირობებს.
7.2.2 კომპანიას ასევე უფლება აქვს, შეწყვიტოს მომსახურების მიწოდება ნებისმიერი
მიზეზით, მომხმარებლისთვის წინასწარი 30 (ოცდაათი) დღიანი შეტყობინების
გაგზავნით.
7.2.3 მომსახურების შეწყვეტის შემთხვევაში, კომპანია უზრუნველყოფს
მომხმარებლის კონტენტის ხელმისაწვდომობას გონივრული პერიოდის
განმავლობაში, რათა მომხმარებელმა შეძლოს საკუთარი მონაცემების გადმოწერა.
8. სხვა დებულებები
8.1 მთლიანი შეთანხმება
წინამდებარე წესები და პირობები წარმოადგენს მთლიან შეთანხმებას
მომხმარებელსა და კომპანიას შორის QR Space პლატფორმის გამოყენებასთან
დაკავშირებით და ანაცვლებს ყველა წინა შეთანხმებას.
8.2 დავების გადაწყვეტა
8.2.1 ნებისმიერი დავა, უთანხმოება ან პრეტენზია, რომელიც წარმოიშობა ამ
წესებიდან და პირობებიდან, თავდაპირველად გადაწყდება მხარეთა შორის
მოლაპარაკებების გზით.
8.2.2 თუ მხარეები ვერ მიაღწევენ შეთანხმებას მოლაპარაკებების გზით, დავა
განიხილება საქართველოს სასამართლოების მიერ, საქართველოს კანონმდებლობის
შესაბამისად.
8.3 გამოყოფადობა
თუ ამ წესებისა და პირობების რომელიმე დებულება ჩაითვლება ბათილად ან
აღუსრულებლად, დანარჩენი დებულებები რჩება ძალაში.
8.4 საკონტაქტო ინფორმაცია
QR Space-თან დაკავშირებული ნებისმიერი შეკითხვის, წინადადების ან საჩივრის
შემთხვევაში, გთხოვთ, დაგვიკავშირდეთ:
∙ელ-ფოსტა: info@qrspace.ge
∙ტელეფონი: +995571295335,
∙მისამართი: ქ. თბილისი, ბახტრიონის 7ა